მომსახურების პირობები და გაყიდვების

მომსახურების პირობები

1. შესავალი ეს მომსახურების პირობები ("პირობები"), რიო პროდაქშენი (შემდგომში "კომპანია" უწოდებენ) მიერ გაწვდილი ბილეთების გაყიდვის მომსახურების გამოყენებას რეგულირებს. ამ მომსახურების გამოყენებით, მომხმარებლები ამ პირობებს თანხმდებიან.


2. მომსახურების მიწოდება რიო პროდაქშენი მომხმარებლებს სთავაზობს პლატფორმას, სადაც ისინი შეძლებენ ბილეთების შეძენას კონცერტებისთვის, ფესტივალებისთვის, თეატრალური წარმოდგენებისთვის და სხვა ცოცხალი ღონისძიებებისთვის. კომპანია მომხმარებელს აწვდს ღონისძიების ინფორმაციას, ახორციელებს ბილეთების გაყიდვას და იღებს გადახდის პროცესებს.


3. მომხმარებლის ანგარიში ბილეთის შეძენისთვის მომხმარებლებს შესაძლოა საჭირო იყოს რიო პროდაქშენის პლატფორმაზე ანგარიშის შექმნა. მომხმარებლის პასუხისმგებლობაა, რომ ანგარიშის შექმნის დროს მოწვდილი ყველა ინფორმაცია იყოს სწორი, თანამედროვე და მოქმედი. მომხმარებელი ანგარიშს მხოლოდ თავად უნდა იყენებდეს და პასუხისმგებელია ანგარიშის უსაფრთხოების უზრუნველყოფაზე.


4. ბილეთების გაყიდვა ხდება ბილეთებზე, ღონისძიების თარიღებზე, საათებზე და ფასებზე ინფორმაციის მიწოდებით. შეძენილი ბილეთები მოქმედებს ღონისძიების თარიღსა და საათამდე. ბილეთების გაყიდვა ხდება ინტერნეტით გადახდის მეთოდით. გადახდის დამტკიცების შემდეგ, ბილეთები მომხმარებელს გადაეცემა.


5. გაუქმება, დაბრუნება და შეცვლა შეძენილი ბილეთების დაბრუნება ან შეცვლა შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ღონისძიება გაუქმებულია ან თარიღი შეიცვალა. მომხმარებლები, ღონისძიების გაუქმების შემთხვევაში, დაბრუნების მოთხოვნას შეუძლია. კომპანია, დაბრუნების პოლიტიკების შეცვლის უფლებას იტოვებს.


6. ღონისძიების გაუქმება კომპანია, ღონისძიების ორგანიზატორების მიერ განხორციელებული გაუქმებებისა და ცვლილებებისათვის პასუხისმგებელი არ არის. ღონისძიების გაუქმების ან ცვლილების შემთხვევაში, მომხმარებლები წინასწარ განსაზღვრული დაბრუნების პოლიტიკის მიხედვით უნდა მოიქცნენ.


7. პასუხისმგებლობა რიო პროდაქშენი, პლატფორმის ფუნქციონირების უზრუნველსაყოფად საჭირო ყველა ნაბიჯს გადადგამს, თუმცა ტექნიკური ხარვეზების ან გარე ფაქტორების გამო მომსახურებაში შეიძლება იყოს შეფერხებები ან შეცდომები. მომხმარებელი, მომსახურების წვდომის შეწყვეტისთვის კომპანიას პასუხისმგებელი ვერ გახდის.


8. მომხმარებლის ქცევა პლატფორმაზე მომხმარებლები არ უნდა ავლენდნენ ეთიკურად მიუღებელ ქცევას, არ უნდა დაარღვიონ სხვების უფლებები ან უნდა ჩაერთონ უკანონო საქმიანობაში. კომპანია უფლებამოსილია მოიხსნას პლატფორმიდან მომხმარებლები, რომლებიც ამგვარ ქცევას ავლენენ.


9. ფასები და გადახდა ბილეთის ფასები განისაზღვრება ღონისძიების ორგანიზატორების მიერ. კომპანია უფლებამოსილია შეცვალოს ფასები წინასწარ შეტყობინების საფუძველზე. გადახდები შეიძლება განხორციელდეს მხოლოდ პლატფორმაზე მიღებული გადახდის მეთოდებით.


10. კონფიდენციალურობა პირადი მონაცემები შეგროვდება მხოლოდ მომსახურების გაწვდისთვის და არ გადაეცემა მესამე პირებს. მომხმარებლები, პლატფორმაზე ჩვენი კონფიდენციალურობის პოლიტიკის მიღებას ითვლება.


11. შეცვლები კომპანია ამ მომსახურების პირობებს დროდადრო შეცვალოს. შესრულებული ცვლილებები, პლატფორმაზე გამოქვეყნების დღიდან ძალაში შევა.


12. იურიდიული ვალდებულებები ეს პირობები შესაბამისია მოქმედ კანონმდებლობასთან და მხარეებს შორის ყველა დავა საქართველოს კანონმდებლობას ექვემდებარება.


გაყიდვების შეთანხმება

1. მხარეები ეს გაყიდვების შეთანხმება ("შეთანხმება"), რიო პროდაქშენი (შემდგომში "გაყიდველი"), და ბილეთის შეძენილ მომხმარებელს (შემდგომში "მყიდველი") შორის შედგება.


2. შეთანხმების თემა ეს შეთანხმება განსაზღვრავს მყიდველის პირობებს, როდესაც ის რიო პროდაქშენის პლატფორმაზე ღონისძიების ბილეთებს ყიდულობს.


3. ყიდვა და გადახდა მყიდველი ირჩევს პლატფორმაზე მითითებულ ღონისძიების ბილეთს და ამთავრებს გადახდის პროცესს. გადახდის პროცესი წარმატებით დასრულების შემდეგ, ბილეთი მყიდველს ელექტრონულ ფორმატში გადაეცემა.


4. ბილეთის მიწოდება მყიდველი ბილეთს ღონისძიებამდე მითითებულ თარიღებში ელექტრონულ ფორმატში მიიღებს. ბილეთი მოქმედებს ღონისძიებამდე გარკვეული პერიოდის განმავლობაში.


5. გაუქმების და დაბრუნების უფლება მყიდველი ბილეთის გაუქმების ან ცვლილების მოთხოვნას მხოლოდ იმ შემთხვევაში შეუძლია, თუ ღონისძიება გაუქმებულია. ღონისძიების გაუქმების შემთხვევაში, მყიდველის ბილეთის თანხა დაბრუნდება. თუმცა, ღონისძიების ორგანიზატორის მიერ ჩატარებული თარიღის ცვლილება ან გაუქმება გარდა, ბილეთები არ დაბრუნდება.


6. ღონისძიების ცვლილებები ღონისძიების თარიღში ცვლილებების ან გაუქმების შემთხვევაში, მყიდველი ინფორმირდება. კომპანია, ღონისძიების ცვლილებებისთვის პასუხისმგებელი არ არის. გაუქმების ან ცვლილების შემთხვევაში დაბრუნების პოლიტიკები ძალაში იქნება.


7. იურიდიული ვალდებულებები მყიდველი, ბილეთების გაყიდვის პლატფორმაზე განხორციელებული ყველა ოპერაციის, მოქმედი კანონების ფარგლებში განხორციელებას ეთანხმება.


8. ზოგადი პირობები ეს შეთანხმება წარმოადგენს მხარეებს შორის დადებულ შეთანხმებას და განსაზღვრავს ორივე მხარის უფლებებსა და ვალდებულებებს. მხარეებს შორის წარმოქმნილი დავები გადაიჭრება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.


ადგილმდებარეობისა და სავარძლის განლაგების შესახებ ინფორმაცია

ქვემოთ ჩამოთვლილი პირობები ეხება რიო პროდაქშენზე შეძენილ ბილეთებს და მზადდება ჩვენი მომხმარებლების უფლებების დაცვისა და შესაძლო დავების თავიდან ასაცილებლად. გთხოვთ, ყურადღებით წაიკითხოთ ეს პირობები შეძენის პროცესამდე.


სადგურის ალტერნატიული დანიშვნა: რიო პროდაქშენი, ბილეთის გაყიდვის პროცესში, ცდილობს ჩვენს მომხმარებლებს მიაწვდოს სადგურის ზოგადი გეგმა და სავარძლის განლაგება. თუმცა, ზოგიერთ სადგურში ტექნიკური ან ფიზიკური მიზეზების გამო (მაგალითად, კიბეები, სვეტები ან დაბრკოლებები) გეგმის სრულად გადმოცემა შეუძლებელი შეიძლება იყოს. ასეთ შემთხვევებში, ქვემოთ მოცემული პროცედურა განხორციელდება:


თუ თქვენ მიერ შეძენილი ბილეთის მითითებულ ზონაში/ჯგუფში/სექციაში რაიმე მიზეზით (კიბეები, სვეტები, დაბრკოლებები და ა.შ.) სავარძელი ვერ იქნას გამოყენებული, იმავე ზონაში ან ბილეთის ღირებულებასთან შესაბამისი სხვა სავარძელი დაინიშნება.

თუ ერთსა და იმავე რეგიონში შესაბამისი ადგილი არ მოიძებნება, ბილეთის ღირებულების შესაბამისი ან უფრო მაღალი ღირებულების ბილეთიდან ადგილი დაინიშნება.

ალტერნატიული ადგილის არარსებობის შემთხვევაში: თუ ზემოთ აღნიშნული ალტერნატივებიდან არცერთი შესაძლებელი არ იქნება, ბილეთის საფასური სრულად დაბრუნდება.


ღონისძიების დროს კონტროლი: ადგილთან დაკავშირებით არასრულ ან არასწორ ინფორმაციაზე, ღონისძიების დღეს კონტროლი განხორციელდება და საჭირო ცვლილებები განხორციელდება. ჩვენი მომხმარებლები, ღონისძიების წინ, თავიანთ ადგილებს ვერ შეამოწმებენ. თუმცა, ღონისძიების დღეს ნებისმიერი პრობლემის შემთხვევაში, რიო პროდაქშენის გუნდი დაუყოვნებლივ ჩაერევა.


მომხმარებლის პასუხისმგებლობები: მომხმარებლები, ბილეთის შეძენის პროცესში, უნდა გაეცნონ დარბაზის გეგმას და სავარძლის განლაგებას ზოგადად. ბილეთის შეძენის შემდეგ, ზემოთ აღნიშნული შემთხვევების გარდა, სავარძლის შეცვლა ან დაბრუნების მოთხოვნა არ მიიღება.


რიო პროდაქშენის პასუხისმგებლობები: რიო პროდაქშენი ვალდებულია, ბილეთის გაყიდვის პროცესში, დარბაზთან დაკავშირებული სწორი და უახლესი ინფორმაცია მიაწვდოს. თუმცა, ტექნიკური ან ფიზიკური მიზეზების გამო, გეგმაში სრულად გადმოცემული სიტუაციები შეიძლება არსებობდეს. ღონისძიების დღეს, მომხმარებლის კმაყოფილების უზრუნველსაყოფად საჭირო ნაბიჯები გადაიდგმება და ნებისმიერი პრობლემა დროულად მოგვარდება.